The Clique... the only thing harder than getting in is staying in.

Hej!
Jag håller på att läsa serien Clique och jag är på den fjärde boken..
(Läs i inlägget CLIQUE!! om du vill veta mer!)
Inne till varje pris är den första boken, och det är den som har kommit på film!
Idag fick jag låna en film som heter "The Clique- Inne till varje pris" av min kompis.
(Super snällt av dig!! Alltså om du läser det här!) Och den var jätte bra!!!!
Det var kul att jag hade läst boken innan!! Så ett tips om ni ska se filmen någon
gång, så läs boken innan!!
Och jag fick också reda på att det är Tyra Banks som har gjort filmen!! =)
Ha det bra! Bye!



 Så här ser filmen ut!!



   Kul att det är Tyra Banks som har gjort filmen! =)




Här är trailern, ta en titt!! : www.youtube.com/watch?v=P1rc3sQYa9s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida


  • Heej! Jag är en tjej som bara älskar att fota. Jag fotar nästan allt jag ser och min dröm är att bli fotograf. På fritiden går jag på dans, och det är ett annat stort intresse. Hoppas att du gillar min blogg och mina bilder! :D