Vårshow!!!

Hej!
Idag har vi haft vårshow för mellanstadiet och sjuorna!! Vi hette Städpatrullen! =)
Det gick väldigt bra! Men jag var jätte nervös innan..
Plättarna smakade väldigt gott! =) Haha!
Ikväll har vi för våra föräldrar! Det ska bli kul! Jag hoppas att det går lika bra
eller kanske till och med lite bättre!
Nu har mamma och jag precis varit och handlat lite och försökt fixa min kamera
(den är lite konstig) men det gick väl sådär.. =(
När jag kom hem så låg två Julia-tidningar i min brevlåda.. både Julia+ och
vanliga Julia!!! Roligt!!
Ha det bra! Wish me good luck (till ikväll)!!



 Haha, rolig bild!



 Kolla här då! =)

Kommentarer
Postat av: Lissien

Good luck!!

2009-05-29 @ 17:01:46
URL: http://lissien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida


  • Heej! Jag är en tjej som bara älskar att fota. Jag fotar nästan allt jag ser och min dröm är att bli fotograf. På fritiden går jag på dans, och det är ett annat stort intresse. Hoppas att du gillar min blogg och mina bilder! :D