Vattenspridare.. Kul!

Hej!
Idag var vi ute med vår båt.. Det var kul! Fast det var inte så jätte fint väder.
Men när vi kom hem sken plötsligt solen. Då hade vi lust att åka tillbax till
båten, men det gjorde vi inte.
Plötsligt kom jag på att jag kunde springa i vattenspridaren för att det var
så varmt. Det var kul! Men det var issssskallt vatten! Haha.. =)
På kvällen grillade vi! Mums!
Nu har jag precis skrivit ut "djur i Marocko", alltså om landet.. Skönt att ha
det gjort, fast jag måste skriva annat senare på datan också, men det orkar
jag inte göra nu! =P
Ha det bra!! /Nissevalpen



 Tänk hur kul det kan vara med en liten sak som sprutar
vatten på en!! Jag har en sån här fast i gul.


 Skönt att solen kom fram efter ett tag ändå!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida


  • Heej! Jag är en tjej som bara älskar att fota. Jag fotar nästan allt jag ser och min dröm är att bli fotograf. På fritiden går jag på dans, och det är ett annat stort intresse. Hoppas att du gillar min blogg och mina bilder! :D