Mi lajki

Hejhej!

Igår hade vi engelska prov. Det gick helt okej. Det är skönt att ha gjort det nu!
Idag innan so:n berättade en tjej i klassen att de hade ändrat åldersgränsen på new moon till 11-årsgräns, så nästan alla tjejerna i min klass (utom jag, min kompis och några till) sprang runt i hela skolan, för de var så glada.. ^^
Snart är det idooool!! Jippie! Idag är det dessutom fredag!!!!!!!! Åhh, vad skönt! Paus från skoljobbet.

Ha det braaa! Trevlig helg!

 Kolla de här konstiga smyckena. Det är Josefin Crafoord som har gjort dem, inspirerades av "kroppsdelar".. Märket är Mi Lajki! =P

 Det här är ett armband.. Det är det Josefin har på hennes högra hand.

 Det här är örhängena hon har! =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida


  • Heej! Jag är en tjej som bara älskar att fota. Jag fotar nästan allt jag ser och min dröm är att bli fotograf. På fritiden går jag på dans, och det är ett annat stort intresse. Hoppas att du gillar min blogg och mina bilder! :D