Strumpor =)

Hej!

Idag slutade vi tidigare för vår lärare var sjuk idag. När jag kom hem pluggade jag till biologi-provet vi har på måndag! Usch! Jag orkar inte med det..
Men idag är det iallafall fredag, och det är skönt! Snart ska jag se på idol.
Jag och min kompis hade likadana strumpor idag på oss, fast olika färger. Jag hade blåa och hon hade gula. Så då kom jag på att vi kunde ta bilder på dem.. =P
Här kommer 2 bilder:





Haha! Ha en trevlig helg! /Nissevalpen

P.S. Tycket ni att det är roligt om jag lägger upp bilder? Är det roligast med många eller få? Kommentera gärna, så vet jag!!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha, bilderna är fina!! Det är roligt med bilder tycker jag!! Det är roligare att läsa. Kram

2009-11-07 @ 10:06:38
URL: http://lissien.blogg.se/
Postat av: Nissevalpen

Okeej, vad kul att du kommeterade! Hoppas att någon mer gör det! <3

2009-11-07 @ 14:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida


  • Heej! Jag är en tjej som bara älskar att fota. Jag fotar nästan allt jag ser och min dröm är att bli fotograf. På fritiden går jag på dans, och det är ett annat stort intresse. Hoppas att du gillar min blogg och mina bilder! :D