Fredag den 13 + operation = scaryy!!

Hej hej!

Idag var det fredag den 13. Min kompis Olivia skulle också opereras! Det var lite läskigt att det var just idag! Jag har gått och tänkt på det hela dagen! Men hon sa att det har gått jätte bra! Så det var skönt! <3
I skolan tittade vi på suuper äckliga mögliga tomater i mikroskop (lite likt) på biologin.. Det var inte alls kul! Vi hade musik idag också då fick man antingen spela bas, gitarr eller trummor. Jag och min kompis spelade låten "Hallelujah" på gitarr. Det gick rätt så bra!
Alldelles nyss försökte jag fixa Olivias blogg, för jag vart inte så nöjd förut.. Men nu är den lite snyggare! =) (http://alltidolivia.blogg.se/). Imorgon ska jag och Olivia kanske göra något! Hoppas det! Men det blir nog inga jogginrundor isåfall! =P

Nu börjar idol! Kraam!

 En bild jag tog förra helgen när vi tände kaminen! Myyys!

Kommentarer
Postat av: Celina

Jätte jätte jätte fin bild Jossi <3333

2009-11-15 @ 16:06:40
URL: http://celinaaaa.blogg.se/
Postat av: JAAG!

Tack!! =)

2009-11-15 @ 17:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida


  • Heej! Jag är en tjej som bara älskar att fota. Jag fotar nästan allt jag ser och min dröm är att bli fotograf. På fritiden går jag på dans, och det är ett annat stort intresse. Hoppas att du gillar min blogg och mina bilder! :D