Halloween i Linköping!! =)

Hej, hej!!

I fredags åkte jag och min familj till våra kompisar i Linköping. Vi var där i tre dagar! Super kul! =) Vi gick en jätte kort "bus eller godis-runda" , men vi fick ganska mycket. Det var några utlänningar som gav oss ett ballerina-paket, en påse zoo, och en påse brio + en tjuga!! Altt från dem, de visste kanske inte riktigt vad man skulle ge!
Idag kom vi hem. Det tog två timmar, inte jätte långt men inte kort heller. =P

Imorgon börjar skolan.. Kul att träffa kompisar men orkar inte med läxorna och proven!! =( Jaja, får stå ut!

Nu har jag inget mer att berätta om så nu kommer det bilder:

 Vi var inne i en affär där det fanns suuuper mycket klistermärken..

 Haha! Det var en som var utklädd på gatan.. och så gick det runt två häxor.. =P

 En super häftig tårta som fanns på ett "bageri"!!

 En till tårta! En pumpa-tårta..

 Happy halloween!! =D

Kraaaam <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida


  • Heej! Jag är en tjej som bara älskar att fota. Jag fotar nästan allt jag ser och min dröm är att bli fotograf. På fritiden går jag på dans, och det är ett annat stort intresse. Hoppas att du gillar min blogg och mina bilder! :D