Läxor, prov, läxor, prov och ännu mer prov!!

Hello!!

Jag har massa läxor just nu, så det är därför jag inte har hunnit blogga! Mamma ska snart förhöra mig på massa ord, men just nu pratar hon i telefon, tänkte att jag kunde skriva lite nu..
Imorgon har vi svenska ord på 70 ord!! Man ska vet ALLAS synonymer .. Usch! Och på tisdag har vi SO-prov, spanska-prov, en del av ett engelska prov + engelska läxa!
Iallafall imorgon ska jag till frisören. Det är ju lite roligare än att plugga!! ^^ Ska klippa som vanlig tror jag.. Topparna (kanske lite till) + uppklippt framme. Får se hur det blir.. =P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida


  • Heej! Jag är en tjej som bara älskar att fota. Jag fotar nästan allt jag ser och min dröm är att bli fotograf. På fritiden går jag på dans, och det är ett annat stort intresse. Hoppas att du gillar min blogg och mina bilder! :D