Lite nytt ur Mileys liv =P

Här kommer lite (knäppa, enligt mig) bilder från flera fotograferingar med Miley:

 Ojj! Hon verkar inte så glad.

 Jaha! Här blev det mycket skratt istället! Växlande humör ^^

 Haha! Kolla håret.. =P

 Haha! =) Kulig!

Här kommer två helt andra bilder, fast om Miley:

 Gissa vad det här är!? Svar: En vaxdocka av Miley.. Haha! Man luras inte om man tittar på vad "hon" står på (ingen människa har en sån där platta under fötterna =P). Men eller hur är den rätt så lik!?

 Det här är Mileys hus! Snacka om lyx!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida


  • Heej! Jag är en tjej som bara älskar att fota. Jag fotar nästan allt jag ser och min dröm är att bli fotograf. På fritiden går jag på dans, och det är ett annat stort intresse. Hoppas att du gillar min blogg och mina bilder! :D