No dancing today!

Hej!!!!

Igår var det öppet hus på våran skola.. Vi gick runt lite, fikade och sedan gick vi hem.. =P
Idag var det ingen dans (efter skolan), men det var rätt så skönt, för nu har jag hunnit träna lite mer till engelska provet vi har på torsdag! =)
Vi har massa läxor + prov den här veckan!! =( BLÄ!
På söndag ska jag på en fotokurs. Man fick en gratis 2-timmars-kurs när man köpte min kamera. Det ska bli kul tycker jag, fast jag tror att det mest kommer vara vuxna där, så därför har de sagt att jag får ha med en förälder! =)

Jaa, det var väl allt! Ha det najsigt! =)=) Kram

 Sööt!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida


  • Heej! Jag är en tjej som bara älskar att fota. Jag fotar nästan allt jag ser och min dröm är att bli fotograf. På fritiden går jag på dans, och det är ett annat stort intresse. Hoppas att du gillar min blogg och mina bilder! :D