Snow, snow!!

Heej!

Idag när jag cyklade till skolan började det snöa. Men det slutade snabbt. Sedan när vi satt och hade spanska lektion började det snöa igen, fast den här gången mer. Och det låg kvar på marken för att det hade blivit kallare. Så sedan blev det vitt på gator. Fast när det slutade snöa smälte snön igen... Knäppt väder!
Idag gjorde vi inget speciellt, utom på spanskalektion då våran lärare har lovat att vi ska få godis (han lovade det för flera veckor sedan, men har glömt det varje gång). Idag hade han med sig det men då sa han att alla måste få minst godkänt på provet innan vi får något. Och det kommer typ dröja en eller två veckor innan de som inte klarade det får göra omprov! Typiskt! Jaja!

Ha det bra! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida


  • Heej! Jag är en tjej som bara älskar att fota. Jag fotar nästan allt jag ser och min dröm är att bli fotograf. På fritiden går jag på dans, och det är ett annat stort intresse. Hoppas att du gillar min blogg och mina bilder! :D