Idol...... <3

Halloj!

Förlåt, att jag inte har bloggat på några dagar. Har haft fullt upp med att träna till engelska provet.
Idag orienterade vi på gympan, man fick välja vem man ville vara med så jag var med min bästa kompis,(http://lissien.blogg.se/).
Vi skrev ju också engelska provet, det gick rätt så bra (tror jag). Jag kunde iallafall inte göra bättre.
Nu har jag precis suttit och tittat på Idol.
Imorgon är det fredag = helg!! Och på måndag har vi studiedag, skönt!!!

Måste plugga religion nu! Kramiz

 Idol juryn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida


  • Heej! Jag är en tjej som bara älskar att fota. Jag fotar nästan allt jag ser och min dröm är att bli fotograf. På fritiden går jag på dans, och det är ett annat stort intresse. Hoppas att du gillar min blogg och mina bilder! :D