Halloweenfest

Heej!!

NUU är det höstlov!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Åh, vad skönt!!
Idag var ju det halloweenfest i skolan, det här hade jag på mig:

• svart peruk med lila slingor
• svart klänning
• svarta strumpbyxor med vitt spindelnät

I ansiktet hade jag mascara, ögonpenna, rött läppstift och så var jag svart runt ögonen. Haha! Det var rätt så många som hade klätt ut sig, så det var roligt!
SO-provet gick rätt så bra tror jag! Jag kan inte ha pluggat mer iallafall..
Som sagt, nu är det höstlov. Om en vecka på fredag ska jag till min kompis!! Vi ska hälsa på dem! Min familj hänger också med, de kommer bli jätte kul!

 Mina strumpbyxor! <3

Kram Nissevalpen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida


  • Heej! Jag är en tjej som bara älskar att fota. Jag fotar nästan allt jag ser och min dröm är att bli fotograf. På fritiden går jag på dans, och det är ett annat stort intresse. Hoppas att du gillar min blogg och mina bilder! :D