Snö!

Halloj!

Vet ni det snöar!! Eller det gjorde det för ungefär 10 minuter sedan! Min syster sprang in till mig och sa: "Det snöar!!! Titta ut!" och så drog hon upp mina persienner. =P
Nu vill jag bara sätta på mig vinterjacka och mössa och gå ut. Fast det ligger ju inge snö på marken för det har smält. För att det är för varmt.. =(
Jaja, idag har jag iallafall sovmorgon, det är därför jag kan sitta och skriva det här.
Vet ni? NU har det börjat snöa igen!!! Jippie!!! Precis nu! Måste gå!

Snöiga kramar Nissevalpen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida


  • Heej! Jag är en tjej som bara älskar att fota. Jag fotar nästan allt jag ser och min dröm är att bli fotograf. På fritiden går jag på dans, och det är ett annat stort intresse. Hoppas att du gillar min blogg och mina bilder! :D