Spanska prov




Idag var jag på streetdansen. Sången här uppe har vi på en ny dans som vi håller på med. Vi har precis börjat med den och har alltså inte kommit så långt.
Idag hade vi spanska prov, det gick rätt så bra tror jag.
Vi hade också gympa, vi sprang 80 m och 800 m, på tid. Jag blev rätt så nöjd med tiden på 80 men inte på 800 m. =P
Idag skulle vi få reda på engelska-prov resultatet, men de hade inte rättat klart dem! Det var ungefär mer än en vecka sedan vi skrev det!! Så det var lite konstigt!
Idag gjorde mamma pannkakor till middag! Mums! Det var jätte länge sedan jag åt det, så det var jätte gott!
Imorgon är det fredag! Super skönt!

Heeejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida


  • Heej! Jag är en tjej som bara älskar att fota. Jag fotar nästan allt jag ser och min dröm är att bli fotograf. På fritiden går jag på dans, och det är ett annat stort intresse. Hoppas att du gillar min blogg och mina bilder! :D