Tandläkarbesök

Hej!

Det var några dagar sedan som jag bloggade, så jag tänkte att jag skulle göra det nu.
Idag på trässlöjden började jag med min smörkniv (som går på betyget). Det gick rätt så bra.. Men man skulle använda någon elektrisk såg och den var jätte läskig, det kändes som man skulle bli av med ett finger!! Men det gick bra!
Efter skolan åkte jag och mamma till tandläkaren.. Jag skulle fixa en tand.. det hade lossnat en bit. Det gick bra! Hon kollade dessutom om jag hade hål, men det hade jag inte!
Sedan åkte vi till ett centrum. Jag köpte ett par jeans, två tröjor (tunna) och ett linne.
Till middag åt vi pizza! Mums! Nu sitter jag och tittar på Kändisdjungeln, har precis sätt på Idol.

Ska gå och lägga mig! Godnatt!

Hittade en bild på en av tröjorna men kunde tyvärr inte ladda upp den.. =(

Kommentarer
Postat av: Celina

Vad rolig dag det låter som du haft! Allt så mysigt! Först täby c och sedan pizza! gillar det! haha! ses i morn! <3<3

2009-09-24 @ 21:43:07
URL: http://celinaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida


  • Heej! Jag är en tjej som bara älskar att fota. Jag fotar nästan allt jag ser och min dröm är att bli fotograf. På fritiden går jag på dans, och det är ett annat stort intresse. Hoppas att du gillar min blogg och mina bilder! :D