Orientering? Nix!

Hej!

Idag hade skulle vi orientera. Innan vi åkte gick min kompis hem för hon var så förkyld. Så när vi åkte var jag med en ny tjej, vi bestämde att vi skulle orientera med varandra. När vi satt på bussen började det regna. Sedan när vi stod och väntade på den andra bussen så började det spöregna och bussen var sen.. typiskt! Men efter ett tag kom den. När vi kom fram till "skogen" vi skulle orientera i stod vi först och väntade på våra lärare (i regnet), de kom efter ett tag. Då sa de att vi skulle vänta en halvtimme och se om det slutade regna. Så vi stod där och väntade. Efter en kvart sa de att vi fick gå hem, för det hade fortfarande inte slutat regna, alla blev jätte glada!

Söt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida


  • Heej! Jag är en tjej som bara älskar att fota. Jag fotar nästan allt jag ser och min dröm är att bli fotograf. På fritiden går jag på dans, och det är ett annat stort intresse. Hoppas att du gillar min blogg och mina bilder! :D