Fredagsmys

Hej!

Idag var min kompis fortfarande sjuk och den tjejen jag var med igår var också sjuk! Typiskt! Så jag var lite med alla, var inte med någon särskilt.
När jag kom hem städade jag rummet. Så nu är det jätte fint och rent!
Nu är det helg! Jippie! Ska sova hos en kompis imorgon, och det var ett tag sen vi träffades, så det ska bli kul!
Alldelles nyss tittade vi (i familjen) på Idol + åt popcorn, mjölkchoklad och läsk = fredagsmys.

Bilder jag har tagit idag:

 Popcorn!





 Haha! Jag har en skål, som det ser ut som det är popcorn i.

Trevlig helg!! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida


  • Heej! Jag är en tjej som bara älskar att fota. Jag fotar nästan allt jag ser och min dröm är att bli fotograf. På fritiden går jag på dans, och det är ett annat stort intresse. Hoppas att du gillar min blogg och mina bilder! :D