Skolfoto + stora djur!

Hej, hej!

Idag hade vi skolfoto i skolan och jag tror att bilderna blev rätt så bra. På biologin tittade vi på blommor och insekter i "mikroskop"!! Det var kul men lite äckligt (iallafall om man tittade på fingret i mikroskopet) =P.
På kvällen var jag och min syster hemma själva. Vi såg på Idol och åt chips! =)
Nu är det helg! Jippie! Är helt trött efter klassresan.

Ska gå och lägga mig nu! Godnatt! =) Kram

Kolla vilka stora djur:

 En vovve.

 En VÄLDIGT stor fisk. Tänk att få upp en sådan på kroken! =P

 Kolla den här då! Gissa om den väger mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida


  • Heej! Jag är en tjej som bara älskar att fota. Jag fotar nästan allt jag ser och min dröm är att bli fotograf. På fritiden går jag på dans, och det är ett annat stort intresse. Hoppas att du gillar min blogg och mina bilder! :D