Sötisar

Hola!

Idag ska jag sova över hos min kompis. Det kommer bli super kul. Vi två har börjat göra en tidning. Får se hur långt vi hinner med den idag. =) Fast jag ska inte till henne förrän ungefär vid fem. Så innan får jag göra läxor + träna till engelska prov. =(
Jag har inte ätit frukost än, borde kanske göra det.

Hejdå! =)=)

Därför ska du alltid ha med dig kameran:

Söt labrador!

 Så gullig!!

 Gud vad söta! De ligger ju ner och äter! =P

 Haha! Sött.

 Igelkotten vill också ha lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida


  • Heej! Jag är en tjej som bara älskar att fota. Jag fotar nästan allt jag ser och min dröm är att bli fotograf. På fritiden går jag på dans, och det är ett annat stort intresse. Hoppas att du gillar min blogg och mina bilder! :D