Kärsön = klassresa = mega najs

Hej!

Har varit på klassresa, jag kan berätta lite om det.

Vi åkte med bussen dit (igår), det tog en och en halv timme. När vi kom fram fick vi vårt hus, jag hamnade i samma som min bästa vän + två andra från klassen. Efter det åt vi lunch, det blev pyttipanna.. det var rätt så gott. Sedan paddlade vi kanot. Jätte kul! Det var bara jag och min bästis. Det var vingligt men vi trillade aldrig i, det var tur! =P Efter det fikade vi, det blev sockerkaka. Sedan gjorde vi någon låghöjdsbana, det var också jätte rolig! Man skulle rädda kaptenen "Jack"!! =) Haha
Efter det fick vi göra vad vi ville. En stund efter det åt vi middag! Det blev kycklingklubba med ris, det var gott! Då var jag jätte hungrig! Sedan fick man också göra vad man ville. Då spelade jag och några andra "beachball", det var jätte kul! Sedan badade vi, fast inte så länge, för det var rätt så kallt. =) Två timmar senare grillade vi korv, kanske inte så passande efter maten, men jag tror att nästan alla tryckte i sig en korv var! Haha!! Efter det berättade de spökhistorier, de var rätt så läskiga. Men jag glömde dem väldigt fort, och tänkte inte mer på det.
Klockan elva sa vår lärare att vi var tvungna att gå in i våra stugor.. Runt halv tolv somnade vi.
Dagen efter vaknade vi runt sju. Vi åt frukost, sedan städade vi. Alla städade så snabbt att vi kunde åka därifrån mycket tidigare. Så vi åkte vid nio.
När jag kom hem, var jag jätte trött. Men mamma och jag åkte till ett centrum för att köpa ett "knäskydd" till mig för att jag har haft väldigt ont i mitt ben de senaste dagarna. Vi åt lunch där också. Två timmar efter vi kom hem åkte jag till streetdansen.. Det var jätte kul där!
Imorgon är det skolfoto!! =) Och multiplikationstabell-test (på tid) =(.

Ha det bra! KRAM

 Här bodde vi!

 Kanoterna

 Vattnet på kvällen!


Kommentarer
Postat av: ellen

Det var ju bäst, hade sjukt kul <3

2009-09-10 @ 20:47:21
URL: http://sjomansdottere.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Åå, jag vill dit igen med klassen! Det var så mysigt :)

2009-09-24 @ 19:20:38
Postat av: Jag

Ja, det tycker jag med!

2009-09-24 @ 20:47:49
URL: http://nissevalpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida


  • Heej! Jag är en tjej som bara älskar att fota. Jag fotar nästan allt jag ser och min dröm är att bli fotograf. På fritiden går jag på dans, och det är ett annat stort intresse. Hoppas att du gillar min blogg och mina bilder! :D