Bio i stan!

Hej!

Idag åkte jag, mamma, pappa och min syster in till stan för att se på Ice age 3 på bio. Äntligen, vi har tänkt att gå sedan premiären!! Det finns bara med 3D inne i stan, och vi ville ju förstås se när det var 3D. Så vi åkte dit. När vi kom dit gick vi först och köpte biljetter sedan gick vi och åt lunch för det var ungefär en och en halv timme tills filmen började. Jag åt fläskfilé och pommes. Vi satt ute för solen sken och det var jätte varmt!
Sedan gick vi till bion, vi köpte popcorn och läsk. Sedan gick vi in.. Filmen var bra och jätte rolig!! Det blev mycket roligare med 3D glasögonen. Glasögonen såg ut som vanliga glasögon, fast större! Om man tittade i dem bara sådär så såg man som vanligt.. men om man tittade med dem på tv när det inte var 3D då blev det suddigt.

Måste gå nu!! Hejdå!

 Så här ser glasögonen ut! Snygga, va!? =P

 Mamma kände sig som Daniel Westling (prinsessan Victorias man)!! Haha! Hans brillor är faktiskt väldigt lika 3D-brillorna!! =)

 Ice age 3!!!

 Jag älskar verkligen Sid!! Han pratar så roligt!

 Visste du att det är Robert Gustavsson som spelar Sid (rösten)!!??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida


  • Heej! Jag är en tjej som bara älskar att fota. Jag fotar nästan allt jag ser och min dröm är att bli fotograf. På fritiden går jag på dans, och det är ett annat stort intresse. Hoppas att du gillar min blogg och mina bilder! :D