Orientering

Hej!

Idag fick jag ännu mer ont i halsen och så är jag rätt så täppt.. =(
I skolan orienterade vi. Jag hade ingen och vara med. Och då kom två tjejer och frågade om jag ville vara med dem, för de hade sätt att jag stod själv. Så det var snällt! Det gick rätt så bra för oss. Vår lärare hade något annat system för orienteringen, vi fick sätta ut de här orange/vita "flaggorna" och sen hämta någon annan som någon annan satt ut. Vi fick alltså springa fram och tillbaka och byta karta + "flaggorna". Vi lämnade två "flaggor" och hämtade en. Så vi blev väldigt nöjda. För vissa han bara hämta/lämna en.
Efter skolan åkte jag på streetdans. Det var kul! Vi la till rätt så mycket, så nu har jag mycket att träna på! =)

Hejdå!

Här kommer bilder jag tog i går (alla har jag tagit i trädgården):






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida


  • Heej! Jag är en tjej som bara älskar att fota. Jag fotar nästan allt jag ser och min dröm är att bli fotograf. På fritiden går jag på dans, och det är ett annat stort intresse. Hoppas att du gillar min blogg och mina bilder! :D