Övernattning + fruktsallad

Hej!

Igår hängde jag med en kompis hem. Jag skulle sova över hos henne. Vi var först på hennes självförsvar, jag hängde med och tittade på, jag har gått för honom också förut så det var kul! Sedan gick vi hem till henne. Jag fick träffa hennes suuuuper söta valp! Och vi höll på med honom nästan hela tiden, fast han bet mig i fingrarna för att det kliade i tänderna.. <3 Cute!! Ja, vi hade jätte kul hela kvällen.
På morgonen dagen efter (idag) gjorde vi pannkakor med nutella på som frukost. Mums!!! Sedan kom pappa och hämta mig för hennes syrra skulle ha poolparty så hon var tvungen att fixa saker till partyt innan det började.
Senare på dagen åkte mamma och jag och till ett centrum, vi behövde några saker därifrån. Jag köpte ett par gympaskor (de ser ut som dansskor, ska ha de på dansen också, älskar dem), en schal (älskar den också <3), en tröja, två linnen och lite annat..
På kvällen beställde vi pizza. Efter det fixade jag fruktsallad med glass! Det blev väldigt bra! Jag tittade också på "Hitta pappa".

 +

  +
  +
  +
  +
=


 FRUKTSALLAD!! <3


P.S Tyvärr blev inte bilden så bra för den är tagen av min mobil, min kamera fungerar inte (den är inne på "service")..

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida


  • Heej! Jag är en tjej som bara älskar att fota. Jag fotar nästan allt jag ser och min dröm är att bli fotograf. På fritiden går jag på dans, och det är ett annat stort intresse. Hoppas att du gillar min blogg och mina bilder! :D