Hösten har kommit nu!

Helloo!

När jag vaknade idag frös jag rätt så mycket, eller iallafall när jag skulle stiga upp och klä på mig. Sen cyklade jag till skolan, då kom jag på att jag behövde tunna vantar annars får man helt frusna händer. Igår när min syster och min pappa kom hem från promenaden med vår hund sa min syster "Mamma, nu är löven gula" (gulligt!). När jag cyklade till skolan tänkte jag på att ja, det är faktiskt höst nu!! =) Najs!

Det här hade vi idag (i skolan):

• biologi/kemi
• matte
• lunch = korv stroganoff med ris
• dans
• fysik
• livskunskap

Vi slutade halv tre. Alltså rätt så tidigt!! SKÖNT!! Efter det åkte jag, min mamma och min syster på fiolen. När vi kom hem visste vi inte vad vi skulle äta, då föreslog jag för mamma att jag kunde göra scones. Så det fick det bli. De blev jätte goda!

Ha det bra!! Kramiss

 Höst!

P.S. Jag har inte tagit bilden.. Min kamera är ju inne på reperation. När jag får tillbaka den lovar jag att ta bilder!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida


  • Heej! Jag är en tjej som bara älskar att fota. Jag fotar nästan allt jag ser och min dröm är att bli fotograf. På fritiden går jag på dans, och det är ett annat stort intresse. Hoppas att du gillar min blogg och mina bilder! :D