Bettskena i munnen

Heej!

Just nu har jag bettskenan i munnen. Jag måste lära mig att använda den innan jag har den på natten. Det är liiite läskigt men just nu går det helt okej.

Förresten, när vi var i Rom så fick vi ett meddelande från Expert, om kameran alltså. De sade att vi måste betala 1250 kr för reperationen!!! :O Man kan lika gärna köpa en ny! Vi ska kanske göra det, men först ska vi höra med dem varför det inte går på garantin.

Eftersom mamma, jag och min syster redan var inne i stan (för att vi var hos bettfysiologen) så gick vi och titta lite i affärer. Jag hittat en fin liten rosa väska, hårspännen och en mini - plånbok. Sedan åt vi lunch med pappa (han jobbar inne i stan) på en thailändsk resturang. Muums! Det var jätte gott där. Vi (alla) tog grillade kycklingspett med ris. :)

Snart börjar "Drömmen om Italien". Ska självklart se eftersom jag nyss var där! Fast jag såg på det redan innan! Kraam <3

 Min väska! Den ser väldigt liten ut. Man kan inte göra bilden större. (Det finns ett "band/handtag" med, man ser inte det på bilden).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida


  • Heej! Jag är en tjej som bara älskar att fota. Jag fotar nästan allt jag ser och min dröm är att bli fotograf. På fritiden går jag på dans, och det är ett annat stort intresse. Hoppas att du gillar min blogg och mina bilder! :D