Cupcakes

Hej på dig framför dataskärmen!

Imorgon ska jag och min kompis "redovisa" en väderleksrapport på spanska. Vi har redan fixat allt, så jag hoppas att det går bra! :)

Min farmor är fortfarande kvar, fast hon skulle egentligen bara vara här i 4 dagar och ha åkt i söndags. Om planen fortfarande inte går om några dagar, så ska hon åka med tåg hem på måndag.

Som de flesta säkert vet så ÄLSKAR jag cupcakes . :) Både bakandet, ätandet, och saker! T.ex. halsband m.m. Jag har två halsband, fast det ena ser ut som en muffin.


Vill ha:
 Örhängen!

 Pyjamas!

 Pingvin-cupcake! Så söta! Har du sett fötterna? :)

 Mini-cupcakes-maker! Vill ABSOLUT ha! <3 <3 Men säljs bara i USA. Så tråkigt! :(

Ha det bra! :)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha, vilka söta saker!!

Kraam!! <3

2010-04-21 @ 20:29:49
URL: http://lissien.blogg.se/
Postat av: Mickis

Gud så söta saker! :D

2010-04-22 @ 19:13:54
URL: http://mwoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida


  • Heej! Jag är en tjej som bara älskar att fota. Jag fotar nästan allt jag ser och min dröm är att bli fotograf. På fritiden går jag på dans, och det är ett annat stort intresse. Hoppas att du gillar min blogg och mina bilder! :D