Första april ;)

Heeej!

Idag är det den första april. Jag och min kompis skulle lura en person, men det gick lite sådär. Haha! :)
På bildlektionen fick vi äta godis. Jag hade köpt det igår. Det var gott!

Efter dansen kom lite av min släkt hit, vi fikade och jag och min syster fick två stora påskägg var. Tidigare på dagen hade jag fått ett påskägg av min kompis. Och sedan fick jag av mina föräldrar också. Så sammanlagt har jag fyra stycken! :)

Min kompis fyller år i över morgon. Ett STORT grattis till henne i förskott! :) <3<3

Nu börjar påsklovet suuuper skönt!!

Ska gå och lägga mig nu! ;) Kraaam


 "April, april, din dumma sill, jag kan lura dig vart jag vill" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida


  • Heej! Jag är en tjej som bara älskar att fota. Jag fotar nästan allt jag ser och min dröm är att bli fotograf. På fritiden går jag på dans, och det är ett annat stort intresse. Hoppas att du gillar min blogg och mina bilder! :D