Japaner = turister ?

Idag är det fredag! Veckans bästa dag enlig mig! :) Har precis bakat ett bröd, som jag tycker är jätte gott! ^^

Imorgon ska jag till ett centrum och ev. titta på en kamera till mig. Jippie! Fast jag vet inte helt säkert...

Imorse såg jag en person från Japan (såg ut som det iallfall ;P) med en karta i handen. Och då fick jag för mig på en gång att det var en turist. Fast egentligen varför kunde det inte bara varit en typ hantverkare? Haha! Kanske inte så bra exempel.
Men det finns ju väldigt många japaner som gillar att resa runt och fota. Det är lite kul att man säger att just japaner är "såna" turister.

 

Ha en skön fredagskväll! Strax ska jag sätte mig med en skål chips i sofan och titta på talang. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida


  • Heej! Jag är en tjej som bara älskar att fota. Jag fotar nästan allt jag ser och min dröm är att bli fotograf. På fritiden går jag på dans, och det är ett annat stort intresse. Hoppas att du gillar min blogg och mina bilder! :D