Rom

Hejsan!!

I helgen var jag i Rom! Det var jätte kul! Fast vi åkte på fredagen och kom hem på måndagen. Så vi var bara nere en kortis. Det var runt 18 grader, så man kunde gå i bara t-shirt och jeans. Fast på söndagen regnade det nästan hela dagen.
Tyvärr kan jag inte visa några bilder från min mobil, för jag fick inte men en överförningssladd till mobilen, så vi måste köpa en.

Idag var jag hos bettfysiologen. Jag fick min bettskena. Det är jätte obehagligt att ha den i munnen för jag får nästan panik. För tänderna låser sig fast och ibland lossar den inte från tänderna. Då är det jätte läskigt!

Nu måste jag åka till en läkare och ta ett vaccin.

Skriver mer sedan! Kraaam


Vi bodde super nära den här bron.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hoppas ni hade det kul i Rom och att det går bra med skenan. Jag vill se den sen!! :P

Kraam!! <3

2010-04-07 @ 17:30:58
URL: http://lissien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida


  • Heej! Jag är en tjej som bara älskar att fota. Jag fotar nästan allt jag ser och min dröm är att bli fotograf. På fritiden går jag på dans, och det är ett annat stort intresse. Hoppas att du gillar min blogg och mina bilder! :D