Vulkanutbrottet på Island

Hej!

Igår kom min farmor hit. Det är jätte kul att hon är här!
Ni har säkert hört om att en av islands vulkaner fick ett utbrott igår och att det nu sprider sig vulkanaska runt här i Europa. Om ett flygplan får in askan så stängs motorerna av, så nu får ingen åka flygplan. Så hela norra Europas flygplatser är stängda. Tänk om min farmor inte kan åka hem på söndag. Jippie!!! Jag vill att hon stannar :) Haha!! :D

Jag måste tyvärr plugga nu, har SO prov imorgon. Förresten min pappa fyller år imorgon! <3<3

Kraaam <3




Mina converse! <3 (Inte så jätte bra kvalité, tagen med min mobilkamera.)

Jag tror att jag kommer börja använda de imorgon! :)


Kommentarer
Postat av: anna

herregud så gulliga!

2010-04-29 @ 01:09:03
URL: http://madeinjapan.nu
Postat av: Nissevalpen

Haha, taack! :)

2010-04-30 @ 15:58:00
URL: http://nissevalpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida


  • Heej! Jag är en tjej som bara älskar att fota. Jag fotar nästan allt jag ser och min dröm är att bli fotograf. På fritiden går jag på dans, och det är ett annat stort intresse. Hoppas att du gillar min blogg och mina bilder! :D