Förkyld :( men klippning :)

Hejsan!

Hela den här veckan har jag varit förkyld! Usch! Hoppas att jag blir helt frisk till på torsdagen, då vi ska till Romme med skolan! Ska bli jätte kul! Fast min bästa kompis kan tyvärr inte hänga med, hon ska till Thailand! Men hon kommer ju också ha kul iallafall.

Nu har jag precis gjort klart läxorna, vi hade bara SV, SO, och matte till imorgon.

Imorgon ska jag klippa mig! :) Tror inte att jag kommer göra så jätte stor förändring, men det blir ev snelugg. :D Har det bara minimalt nu. Får se hur det blir!

På lördag eller imorgon ska jag ut och ta bilder på bl.a. min syster och min vovve (om jag hinner). Haha! Iallfall om min syster vill, har inte frågat! :P

Nu ska fixa lite grejer! :) Kraaaaam <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida


  • Heej! Jag är en tjej som bara älskar att fota. Jag fotar nästan allt jag ser och min dröm är att bli fotograf. På fritiden går jag på dans, och det är ett annat stort intresse. Hoppas att du gillar min blogg och mina bilder! :D