Fotografera, baka <3

Hejsan igen!

Nu orkar jag inte göra några fler läxor!
Förresten pannkakorna var super goda!

Nu känner jag för att gå ut och fota! Fast inte i det här mörka och dåliga (enligt mig) vädret. Jag vill ha sommar!! Eller jag vill åtminstone att det ska vara dag. Helst en förmiddag då solen skiner, då kan man ta de bästa bilderna!
Eller så vill jag baka! Jag ville göra det när jag kom hem efter skolan. Fast jag kunde inte. För först skulle jag göra läxor och sedan skulle jag på tyska.
Jag har bestämt mig nu att på fredag ska jag antingen baka eller så ska jag gå ut och fota. Det blir nog bakning, och sedan fotografering på helgen.

Jag visar bilder sedan då!

Ska redigera lite bilder nu! Om de blir klara visar jag resultatet! :)

Hejdå!

 Pain au chocolat! Det fanns i Paris på varenda bageri. Och nu har mamma och jag hittat en bageri inne i Stockholm där de säljer bl.a. såna! Vi köpte hem dem! De var gooda! Fick Paris-längtan! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida


  • Heej! Jag är en tjej som bara älskar att fota. Jag fotar nästan allt jag ser och min dröm är att bli fotograf. På fritiden går jag på dans, och det är ett annat stort intresse. Hoppas att du gillar min blogg och mina bilder! :D