Help me! :)

Halloj!

Snart ska vi äta, gissa vad det blir? Pannkakor!!! MUMS! Det var jätte länge sedan jag åt det! :P
Idag hade vi spanska, fysik, svenska, so + lunch. På lunchen fick vi två chokladbollar var! En lärare hade gjort dem (tror jag). Vi slutade redan halv två.

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om, jag vet inte vad ni tycker är intressant. Så jag tänkte att ni kunde kanske hjälpa mig! Rösta på en eller flera saker (helst flera!) som jag kan skriva mer om.

• fotografier
• scanningar
• dans
• min vardag
• något annat (skriv då vad)

Kommmentera gärna!! Tack så mycket isåfall! :D

Kraam Nissevalpen


Här kommer en serie, de blev i flera bilder, vet ej varför!
Har skannat den :)







 (Tryck så blir de större)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag tycker du skriver bra som du gör, men annars kan du skriva om fotografier, din vardag eller något kul du hittar på internet (som du brukar göra med bilder ibland).

Kraam!!

2010-02-11 @ 18:09:12
URL: http://lissien.blogg.se/
Postat av: Nissevalpen

Okej, tack för kommentaren! Ses imorgon i skolan! Kraaam <3

2010-02-11 @ 20:20:49
URL: http://nissevalpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida


  • Heej! Jag är en tjej som bara älskar att fota. Jag fotar nästan allt jag ser och min dröm är att bli fotograf. På fritiden går jag på dans, och det är ett annat stort intresse. Hoppas att du gillar min blogg och mina bilder! :D