I love Romme! :D

Heeej!

Nuuuu är det sportlov!!!!!!! Yeaah! :)

I torsdag var min skola i Romme. Det var såååå kul!!! Jag längtar verkligen tillbaka!
Bussen gick klockan sex vid skolan så jag steg upp tio i fem. Bussresan tog tre timmar. När vi kom fram hämtade vi skidorna + pjäxorna och sedan började vi åka. Jag och en tjej åkte mest med varandra, fast ibland åkte vi med några andra också. :D Jag åkte alla färger, alltså backarna (grön, blå, röd och svart) men mest röda.
Det blev lite molnigt senare på dagen, men det gjorde inget för vi hade så kul!
Klockan fyra åkte vi hem med bussen. Vi kom fram runt sju vid skolan.
När jag kom hem var jag super trött.

Igår (fredag) var de flesta väldigt trötta i skolan. Men dagen gick snabbt och sedan började sportlovet! :)

Här kommer några bilder från Romme:







 Det här bilden gick inte att vrida! :S



Ha ett bra sportlov!! :D Kraaaaaaam <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida


  • Heej! Jag är en tjej som bara älskar att fota. Jag fotar nästan allt jag ser och min dröm är att bli fotograf. På fritiden går jag på dans, och det är ett annat stort intresse. Hoppas att du gillar min blogg och mina bilder! :D