Pulkatime!

Hej!

Igår hade min och några andras familjer i min klass fixat så att hela klassen skulle kunna åka pulka tillsammans! Det var jätte kul! Det kom bara några, och det var bara tjejer! :P
Vi grillade korv och åkte pulka (såklart!). Vi hade det här på kvällen så efter ett tag blev det mörkt, men det fanns en stor "lampa" vid pulkabacken! 
Det fanns en stor pulkabacke som var väldigt brant och rätt så lång. (Det är den på första bilden, här nere. Men det ser inte ut som den är varken lång eller brant. Men det var den! :) ) Det fanns också en guppbana som var super kul! :)

Här kommer bilder:

 Långa backen!

 Guppbanan! Fast det här är bara en del av den! Den fortsätter neråt och så är den en bit uppåt också! :)







 

 Här har det blivit riktigt mörkt! (Himlen i bakgrunden)

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: mathilda

Svar: ja, verkligen jättenajs :)

2010-02-23 @ 21:14:22
URL: http://mathildaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida


  • Heej! Jag är en tjej som bara älskar att fota. Jag fotar nästan allt jag ser och min dröm är att bli fotograf. På fritiden går jag på dans, och det är ett annat stort intresse. Hoppas att du gillar min blogg och mina bilder! :D