Sovmorgon:)

God morgon!

Idag har vi sovmorgon till halv tio! :) Super skönt! Men jag måste nog gå snart!
Idag är det tisdag = lång dag för mig. Slutar tio över fyra och sedan ska jag på dans! Så jag hinner inte göra så många läxor.. Idag ska vi lämna in en recension av en engelska bok vi ha läst. Boken heter Matilda.
Igår åt vi våran första semla! Mums! Den var god. Fast det är ju inte fettisdagen förrän om några veckor. :P

 Haha!

 Usch! Äckligt!

Knäppa grejer, va!? Det är japanska uppfinningar.

Ha det bra! //Nissevalpen


Kommentarer
Postat av: Nikki <3

Vill fan ha såna där paraplyn :D <3

Fett me coolt ju (a <3

KRAM

2010-02-15 @ 21:02:28
URL: http://goddamnyouarebeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida


  • Heej! Jag är en tjej som bara älskar att fota. Jag fotar nästan allt jag ser och min dröm är att bli fotograf. På fritiden går jag på dans, och det är ett annat stort intresse. Hoppas att du gillar min blogg och mina bilder! :D