Paprika :) och brand :(

Hejsan!

Idag är det fredag igen! Väldigt skönt!
Idag så hade vi So-fröhör (kändes mer som ett prov) och då mitt i lektionen kommer en lärare in och säger att det brinner i skolan på våningen längst ner (vi var på tredje våningen)! Det var lite läskigt! När vi kom ut i trapphuset så luktade det massa konstiga gaser. Det kom elever nerifrån och sa at en lärare hade sagt att man skulle gå upp. Så vi återgick till vårt "prov", fast det var lite svårt att koncentrera sig. När vi slutade lektionen, slutade vi också för dagen, då gick alla runt och pratade om det. Fast nästan ingen visste vad som hade hänt, jag vet fortfarande inte. Men jag tror att de gjorde något experiment som började brinna.
Efter skolan åkte jag och min mamma till ett centrum. Vi köpte lite olika saker där, bl.a. en tröja till mig. :)
Imorgon fyller min syster år!! Grattis i förskott! :D Jag hoppas att hon får en rolig dag!
På söndag fyller en tjej i min klass också år! Grattis! :) Då (på söndag) ska min syster ha ett pulkaparty, jag ska vara med och fixa allt, det ska bli kul! Fast det är 17 tjejer som ska komma! :O

Nu sitter jag och tittar på Let's dance. Eller det är reklam!

Nu börjar det! Hejdå! /Nissevalpen







Jag gillar inte paprika, men jag det var kul att fota den! :)

Kommentarer
Postat av: mickis :)

Heej Jossi! :D

Jag är nästan firisk nu och jag kommer till skolan på måndag :)

Men en sak bara, hälsa Milli grattis från mig :D <3



Kram

Mickis :)

2010-02-06 @ 14:08:29
URL: http://mwoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida


  • Heej! Jag är en tjej som bara älskar att fota. Jag fotar nästan allt jag ser och min dröm är att bli fotograf. På fritiden går jag på dans, och det är ett annat stort intresse. Hoppas att du gillar min blogg och mina bilder! :D