Vampyrtröja :)

Hejsan!!

I fredags så var jag i Täby centrum. Då såg jag en t-shirt med en smiley på som hade huggtänder, på Gina tricot. Jag tyckte att den såg rolig ut och funderade på att köpa den, men jag gjorde aldrig det.
När jag kom hem sedan tittade jag i en julia tidning (som precis var ny, hade precis kommit ut) och där hittade jag en bild på Halle Berry som hade en nästan likadan tröja fast långärmad! Jag tyckte att det var lite kul eftersom de precis hade fått in tröjorna :P

https://www.ginatricot.com/ Här är en länk till gina tricot, tröjan heter Juliette top!

 Här är Hale Berry!

I julklapp fick jag en skrivare som kan kopiera, skriva ut och skanna. Den här bilden har jag skannat. Det kommer komma fler skanningar sedan! :)

Kraam Nissevalpen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida


  • Heej! Jag är en tjej som bara älskar att fota. Jag fotar nästan allt jag ser och min dröm är att bli fotograf. På fritiden går jag på dans, och det är ett annat stort intresse. Hoppas att du gillar min blogg och mina bilder! :D