My camera

Hejsan!

Har fått en kommentar om vad jag har för kamera m.m, ska berätta lite om den.

Det är en Nikon Coolpix S620, den ser ut såhär:


För rätt så länge sedan hade jag en annan kamera men det blev fel på den så jag lämnade in den och så skickade de iväg den på reperation. De som jobbade där tappade/slarvade bort den, så då fick jag en där här. Jag fick en lite bättre eftersom jag hade väntat i över en månad på att få tillbaka den andra.

Den jag har nu är väldigt bra, fast nu har den också gått sönder! Jag känner att jag har lite otur, för jag har inte haft sönder den. :( Plötsligt en dag så hade en knapp lossnat, den som er upp batteriet. Så nu stängs min av rätt så ofta om jag inte håller in batteri-luckan, eftersom den måste nudda någon sladd-grej..
För några veckor sedan lossnade knappen som man trycker på för att ta kort också plötsligt. Så nu måste man trycka på några sladd-grejer där, eftersom det inte finns någon knapp där.
Så nu om jag ska ta kort måste jag hålla in massa grejer för att kunna ta en enda bild!

Jag ska lämna in den på reperation snart, men hela tiden tänker jag på att jag måste använda den! T.ex. min födelsedag, när vi var i Gran Canaria m.m för jag vet inte hur fort de fixar den!

Måste gå nu! Kraaam <3


Kommentarer
Postat av: racki

tack :)<3

2010-02-06 @ 22:07:58
URL: http://annikaracki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida


  • Heej! Jag är en tjej som bara älskar att fota. Jag fotar nästan allt jag ser och min dröm är att bli fotograf. På fritiden går jag på dans, och det är ett annat stort intresse. Hoppas att du gillar min blogg och mina bilder! :D