2009

På många av mina kompisars bloggar har de skrivit om året som gått. Och det vill jag också göra! Så här kommer en liten sammanfattning.

2009

Januari: I januari så fyllde jag och mamma år! Jag fick flera fina presenter. Bl.a. en kamera. Och jag blev väldigt foto-intresserad.
Jag hade en fest för mina kompisar. Det var kul!



Februari: Min lillasyster fyllde år. Hon hade också en fest, där var jag "servitris".
Min kompis hade en övernattning. Super kul!
Åkte skidor med klassen i Romme.
På sportlovet åkte jag skidor i Österrike.

Mars: Var jag och min klass på klassresa på Boda borg. Det var verkligen suuper kul där!

April: Min pappa och min bästa kompis fyllde år!

Maj: Jag och min familj åkte till Gränna. Det var roligt att se hur de gör polkagrisar.
Var i Tyskland.

Juni: Skolavslutning. Klassen splittrades! =(
Var och tog bilder i en studio (som jag har berättat om förut)! Jätte kul!
Åkte till Norge med familjen och vandrade.

  Norge

Juli: Besök från mina kusiner från Tyskland. De var här i en vecka. De kommer inte hit till Sverige så ofta men det var väldigt kul att de gjorde det i år!

Augusti: Min farmor från Tyskland kom och hälsade på!
Var på ett super roligt dansläger!
Började i skolan, i en ny klass. Men hade kvar vissa kompisar. Kul och spännande. Men tråkigt att lämna den andra klassen.
Började på street-dans, och lärde känna en tjej i min nya klass som också gick i den dansgruppen.

September: Var på klassresa med den nya klassen.
Började lära känna fler (av de jag inte redan kände).

Oktober: Halloween. Och alla klädde ut sig i skolan. Det var kul! Jag utklädd till en häxa. (Lite blandad).
Vi spelade bowling och åt pizza med klassen.
Åkte till Linköping med familjen och träffade en av mina bästa kompisar från Paris.
Fick en ny kamera, eftersom att några tappade bort min kamera när de skulle reparera den.

  

November: Fyra familjer inklusive min skulle ha något möte. Och då bestämde de att barnen kunde hänga med så kunde vi åka till en pizzeria, allihopa. Så då lärde jag känna de (3 tjejer från min klass, som jag inte kände innan).

December: Var i Tyskland i några dagar.
Jul! Vi firade jul hemma hos min mormor. Jag fick flera julklappar!
Och så åkte vi till Gran Canaria och firade nyår där!

 

Ett super kul år! Hoppas att 2010 också blir det!

Kraam <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida


  • Heej! Jag är en tjej som bara älskar att fota. Jag fotar nästan allt jag ser och min dröm är att bli fotograf. På fritiden går jag på dans, och det är ett annat stort intresse. Hoppas att du gillar min blogg och mina bilder! :D