Fööööööödelsedag! =)

Heeeeeeeej!!

Idag fyller jag år!!!!!!!!!!!! =) Jippie! Jag har haft en jätte rolig dag!
Imorse kom mina föräldrar + syster och sjöng för mig! Och sedan fick jag presenter! Jätte fina! =) Vi hade sovmorgon så jag behövde inte stressa!
När jag kom till skolan så stod det några från de andra i min årskurs (men inte från min klass) och sjöng för mig när jag kom! Det var kul! Senare sjöng min klass för mig och en kille i min klass (för han fyller också år idag!).
Idag var det lite varmare i skolan men man frös ändå lite. Vissa hade jackor under lektionerna, jag hade bara det på en! =P

Nu har jag precis haft gäster här eller det är bara från släkten! =)

Nu ska jag gå! Kraaaaaam <3

 Det här är en bild på tårtan från förra året då jag fyllde år! Idag hade mamma köpt en likadan, fast utan hunden + skylten! =)

Kommentarer
Postat av: Nikki <3

Grattis <333333

2010-01-31 @ 00:46:29
URL: http://goddamnyouarebeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida


  • Heej! Jag är en tjej som bara älskar att fota. Jag fotar nästan allt jag ser och min dröm är att bli fotograf. På fritiden går jag på dans, och det är ett annat stort intresse. Hoppas att du gillar min blogg och mina bilder! :D