Skoolan imorgon! Både =) och =(

Hej!

Idag var det sista dagen innan skolan börjar. Jag har inte gjort något speciellt utom att åka pulka!
Nästan alla jag känner tycker att det ska bli tråkigt att börja skolan. Men det tycker inte jag! Jag tycker att det ska bli suuper kul eftersom man får träffa alla kompisar! Visst kan det bli stressigt med läxor + prov! Men om man inte behövde gå in skolan skulle jag inte veta vad jag skulle göra om jag alltid bara satt hemma, det skulle bara bli tråkigt då!
Nu ska vi dansa runt granen, och sedan kasta ut den! =P

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag tycker det ska bli kul med skolan!! Du har inte frågat mig!!



Vi kastade ut vår gran innan vi åkte till Åre :( Kul att ni dansar!! Kram

2010-01-10 @ 19:13:26
URL: http://lissien.blogg.se/
Postat av: Nissevalpen

Jag har inte frågat någon, utan har bara läst på bloggar! Kraam

2010-01-10 @ 20:15:37
URL: http://nissevalpne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida


  • Heej! Jag är en tjej som bara älskar att fota. Jag fotar nästan allt jag ser och min dröm är att bli fotograf. På fritiden går jag på dans, och det är ett annat stort intresse. Hoppas att du gillar min blogg och mina bilder! :D