Bettfysiolog

Heej!

I torsdags så skulle jag till en Bettfysiolog för att jag har problem med käken. Jag var super nervös innan! Men det gick bra! De sa att jag hade en kraftig stukning i käkleden, och att det kommer ha läkt klart helt om ungefär ett halvår, om jag tar stark medicin i 3-4 veckor nu. Det var skönt att få veta vad det var för fel, men lite tråkigt att det tar så pass långt tid.

Idag skulle min syster vara med en kompis, och de fick en hund för ett halvår sedan. Då bestämde min familj och de att vi skulle ta en promenad med hundarna tillsammans. Det var bara jag, min mamma, och min systers kompis mamma som gick på promenad med hundarna, de andra åkte skridskor eller var kvar hemma.
Solen sken, vi gick på isen, snön glittrade och hundarna var såå söta och gissa vad!? Jag glömde kameran hemma! Typiskt!! :(
När jag kom hem började jag plugga till engelska prov jag har på torsdag.
Sedan åkte mamma och jag och handlade. Jag har bara ätit ben and jerrys glassar två gånger förut, inte hemma hos mig då, utan hos kompisar. Så jag frågade mamma om vi kunde köpa det! Och hon sa ja! Jag valde först bara Cookie daugh men mamma sa att vi kunde köpa en till. Så då valde jag Baked Alaska också!

Nu sitter jag och tittar på robinson, eller det är reklam just nu! Alldelles nyss åt jag från glassarna! Cookie daugh var godast! :D

Nu måste jag gå!!! Kraam

P.S. Jag har fixat designen nu!

 Gooooodis från min tjejmiddag! :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hejhej! :D Kan inte du berätta om din kamera, vad det är för kamera m.m. För du tar jätte fina bilder, och det skulle vara kul att veta :)



Kram

Sanna

2010-01-31 @ 15:10:18
URL: http://sannalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida


  • Heej! Jag är en tjej som bara älskar att fota. Jag fotar nästan allt jag ser och min dröm är att bli fotograf. På fritiden går jag på dans, och det är ett annat stort intresse. Hoppas att du gillar min blogg och mina bilder! :D