Back home

Hejsan! Jag har inte bloggat på länge p.g.a att jag har varit i Toscana (Italien) i en vecka. Jag kom hem i natt. Det var super kul där! Det var runt 34 grader varje dag, men det kändes som över 40 för det är så himla fuktigt där. Man var nästan tvungen att sitta i skuggan eller bada hela tiden för att orka vara ute. :) Men det var iallafall väldigt skönt. Jag ska visa bilder men jag måste först föra över de till datorn.
Jag skrev inget inlägg innan jag åkte för det var något fel på min dator, jag vet fortfarande inte vad det var. Men nu är den bra igen. :)
Kraam


Slumpvald bild. Heja tyskland (VM)! ;)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hoppas du hade det kul där! Kram!

2010-07-05 @ 12:12:47
URL: http://lissien.blogg.se/
Postat av: Celina

Kul! Hoppas du hade det underbart! Vilket jag ar saker pa att du hade! Ha en fortsatt trevlig sommar!

2010-07-09 @ 15:01:39
URL: http://celinaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida


  • Heej! Jag är en tjej som bara älskar att fota. Jag fotar nästan allt jag ser och min dröm är att bli fotograf. På fritiden går jag på dans, och det är ett annat stort intresse. Hoppas att du gillar min blogg och mina bilder! :D