Bree Tanners andra liv

Hej!
De senaste dagarna har jag varit sjuk! Super tråkigt! Jag har haft feber och varit väldigt förkyld m.m. Men nu är det bättre. Jag har som tur var kunnat läsa åtminstone. Så nu har jag läst ut den fjärde boken (Twilight). Och idag köpte mamma "Bree Tanners andra liv till mig". :) Jippie!
Om några timmar kommer min farfar, från Tyskland, hit. Det ska bli jätte kul! Han ska stanna här till tisdagen.
Om ni undrar varför jag aldrig byter design just nu så är det för, picasa 3 som jag använder, är konstigt just nu. Vi tror att det kan vara ett virus, för den förstör datorn. Men jag hoppas verkligen att jag kan byta snart!
Kraam

Kommentarer
Postat av: Lisa

Tur att du mår bättre! Jag har också Bree Tanners andra liv. Fast jag har inte läst ut Breaking Dawn än. Hoppas den är bra hela vägen till slutet!!

2010-07-23 @ 18:00:16
URL: http://lissien.blogg.se/
Postat av: Lisa

sv: Tack så jättemycket! Jag är förresten hemma nu så vi kan höras och se om vi kan göra något i veckan :)



Jag ska fixa ett inlägg där jag svarar på din fråga om menyn. Hoppas jag svarar på rätt sak ;)

2010-07-25 @ 10:41:57
URL: http://lissien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida


  • Heej! Jag är en tjej som bara älskar att fota. Jag fotar nästan allt jag ser och min dröm är att bli fotograf. På fritiden går jag på dans, och det är ett annat stort intresse. Hoppas att du gillar min blogg och mina bilder! :D