Shrek 4 3D


Källa: google

Hejsan! I förr går åkte min farfar hem. Tråkigt. Men det var jätte kul när dem var här!
Jag har precis målat en ask i trä som jag har köpt på panduro. Blev rätt nöjd. Visar bilder senare.
Idag är det inte så fint väder så vi ska åka in till stan och se på bio. Shrek (stavning=?) 4 blir det. Vi ska se den i 3D :)
Ha det bra!

P.S. Nu när det är sommarlov, så vill jag inte sitta vid datan hela tiden, sådärför blir det inte så mycket inlägg. Jag hoppas att ni förstår. :)


Kommentarer
Postat av: Lisa

sv: Jag har antagligen inte varit hemma när du har ringt...förlåt för det! Jag trodde att din farfar var kvar. Men nu när han har åkt så kan vi göra något. Kanske nästa vecka!? Om jag inte svarar på sms så skriv på bloggen. Hittar nämligen inte mobilen... :)

2010-07-29 @ 12:49:41
URL: http://lissien.blogg.se/
Postat av: Bunny

Herregud, hur många Shrek-filmer kan de göra egentligen utan att folk tröttnar? ^^'

2010-07-29 @ 13:14:03
URL: http://bunnys.blogg.se/
Postat av: Lisa

sv: Dagen efter att du kommer hem så åker jag till landet och stannar där hela biten som är kvar av lovet. Så enda dagen vi skulle kunna göra något är imorrn. Om vi inte nån gång bestämmer att du kommer till landet....eller så. Kraaaam! <3

2010-07-29 @ 16:27:40
URL: http://lissien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida


  • Heej! Jag är en tjej som bara älskar att fota. Jag fotar nästan allt jag ser och min dröm är att bli fotograf. På fritiden går jag på dans, och det är ett annat stort intresse. Hoppas att du gillar min blogg och mina bilder! :D