Igång igen

Heej! Nu var det länge sedan jag skrev i bloggen, och därför kommer ett inlägg nu. :)
Det är så himla fint väder just nu, hos mig är det just nu 24 grader. Det mesta av dagen har jag legat i solen och läst en bok.
Igår var jag inne i stan för att titta på Victoria och Daniels bröllop. Eller snarare titta när det åkte runt. :P Men vi ni att jag har faktiskt kramat och pratat med Viktoria. Det var i min förra skola. Det var jag, min syster och min kompis som skulle ge henne blommor och då så kramade hon oss. Och det stod massa från olika tidningar och fotograferade. :) Fast vi var aldrig med i någon tidning sedan, inte vad jag vet iallafall. Men det var väldigt kul ändå. Bilder kommer senare.
//Kraaam

Kommentarer
Postat av: Cattie♥

Tack:)

Hände idag då?

Kram♥

2010-06-20 @ 18:36:42
URL: http://sandrafenty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida


  • Heej! Jag är en tjej som bara älskar att fota. Jag fotar nästan allt jag ser och min dröm är att bli fotograf. På fritiden går jag på dans, och det är ett annat stort intresse. Hoppas att du gillar min blogg och mina bilder! :D