Earth hour... Ikväll!!

Heej!

Idag är det earth hour mellan 20.30 - 21.30. Självklart tänker jag vara med! Hoppas att ni också är med.

Till lunch gjorde mamma våfflor! Muuuums! :) Det var gott! Blev så sugen på det, fast det var våffeldagen i torsdags!

Min kamera är fortfarande inte klar, det har gått två veckor nu! Jag vill ha den till påsklovet. Varje dag tänker jag "Det där måste jag ta kort på!" och sedan kommer jag på att den är inlämnad!! Jag känner att jag inte har så mycket tålamod med den eftersom det alltid är något som är fel! :(

Jag har inte många läxor till nästa vecka. Men jag har ett dans-förhör och en matteläxa. Ska göra de nu! Men först ska jag fika, med en bulle! =) 

Ha det bra!! //Nissevalpen

 Förra årets Eart hour!

 Till och med Arla är med på det här om Earth hour. Kul tycker jag!

 Man kan aldrig få nog av våfflor! :D

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vilket sammanträffande!!

Jag skrev ett inlägg om earth hour imorse (som du gjort nu).

Och jag åt pannkakor till lunch (nästan som våfflor).

Kraam!!

2010-03-27 @ 17:20:55
URL: http://lissien.blogg.se/
Postat av: Nissevalpen

Haha!! =)

Kul det var idag!! Kraam <3

2010-03-29 @ 19:12:52
URL: http://nissevalpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida


  • Heej! Jag är en tjej som bara älskar att fota. Jag fotar nästan allt jag ser och min dröm är att bli fotograf. På fritiden går jag på dans, och det är ett annat stort intresse. Hoppas att du gillar min blogg och mina bilder! :D