Frida Gustavsson

Imorse såg jag ett program om en tjej som bara är 16 år, som redan är modell! Hon heter Frida Gustavsson. Hon hade precis varit i Paris och skulle (efter programmet) vidare till New York.
Hon blev upptäckt "på gatan", alltså hon sökte inte in. Hon har redan gjort över 70 visningar. Hon jobbar just nu för Stockholmsgruppen. Fast vet ni!? Hon går egentligen i skolan också.

Det lät som att Frida tyckte att det var väldigt kul att jobba som modell. 
Hon sa på programmet att det inte alls var som på top model. Alltså inte så mycket konkurrens och absolut inte så mycket bråk!

Det skulle ju vara såå mycket roligare att bli upptäckt än att söka, tycker jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida


  • Heej! Jag är en tjej som bara älskar att fota. Jag fotar nästan allt jag ser och min dröm är att bli fotograf. På fritiden går jag på dans, och det är ett annat stort intresse. Hoppas att du gillar min blogg och mina bilder! :D